Veelgestelde vragen2018-10-23T19:35:32+00:00

Veelgestelde vragen

Hoe maak ik aanspraak op garantie?2018-10-16T19:16:05+00:00

Ben je van mening dat je aanspraak kunt maken op de garantieregeling, neem dan contact op via info@jts-microfoons.nl met vermelding van de gebreken en het bestelnummer. Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op om het op te lossen.

Hoe lang zit er garantie op de artikelen?2018-10-16T19:15:33+00:00

Alle producten worden geleverd met minimaal één jaar fabrieksgarantie. De garantie dekt geen oneigenlijk gebruik, normale gebruiksslijtage of schade door verkeerd gebruik van de producten.

Ik heb een vraag, wat moet ik doen?2018-10-16T19:15:10+00:00

Indien je als klant een vraag hebt over een geleverd product of over JTS producten, kun je dit telefonisch kenbaar maken, 0512-300800 (ma. t/m vr. 9 – 17 uur) of per e-mail (info@jts-microfoons.nl). Doorgaans zal JTS-microfoons.nl op werkdagen binnen 1-2 dagen reageren op je klacht.

Zakelijke en btw vrije bestelling vanuit het buitenland2018-10-16T19:14:36+00:00

Voor bedrijven buiten Nederland is het tevens mogelijk om BTW vrij te leveren. Buiten de EU wordt geen BTW gerekend, ook niet voor particulieren.

Kan ik ruilen als het product tegenvalt?2018-10-16T19:14:09+00:00

Ja, je mag het product binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden (binnen Nederland, België en Duitsland) retourneren of ruilen.

Let op: het product mag alleen maar (voorzichtig) gebruikt zijn om te controleren wat voor soort product het is, wat de kenmerken zijn en hoe het werkt. Is het product minder waard geworden doordat je het op een andere manier hebt gebruikt? Dan krijg je maar een deel van het aankoopbedrag terug.

Als een geretourneerd product niet voldoet aan bovenstaande voorwaarden, dan moeten we helaas een percentage op het aankoopbedrag inhouden. Hoe hoog het percentage zal zijn, hangt af van de prijs en de staat van het product.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?2018-10-16T19:13:23+00:00

Ja, alle getoonde prijzen op de website zijn inclusief BTW.

Betaal ik verzendkosten?2018-10-16T19:13:08+00:00

Wij verzenden al onze bestellingen binnen Nederland en naar België en Duitsland, ongeacht de grootte van je bestelling. Afhankelijk van het product kan het gratis zijn, of er wordt een bijdrage in de verzendkosten in rekening gebracht, variërend tussen de € 5,00 en € 7,50

Wat is het voordeel van een JTS-microfoons.nl-account?2018-10-16T19:12:44+00:00

Met een account kun je sneller bestellingen plaatsen, omdat de gegevens al bij ons bekend zijn en heb je 24 uur per dag, 7 dagen in de week toegang tot je klantgegevens. Hier kun je o.a. direct zien wat de bestelstatus is en je kunt je gegevens wijzigen.

Wat is de levertermijn?2018-10-16T19:11:45+00:00

Bestellingen die wij op ma-vr vóór 23:59 uur ontvangen (en betaald zijn en het product is voorradig), worden binnen 2 werkdagen verstuurd.

Waar vind ik productinformatie?2018-10-16T19:11:25+00:00

Klik op het artikel van je keuze. Je bevindt zich nu op de productpagina. Hier vind je o.a. de productbeschrijving en extra informatie over de producten.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?2018-10-16T19:11:06+00:00

JTS-microfoons.nl is telefonisch bereikbaar op werkdagen op nummer 0512-300800 (ma. t/m vr. 9 – 17 uur) en 24 uur per dag via info@jts-microfoons.nl.

Op welke manieren kan ik betalen?2018-10-16T19:10:42+00:00

JTS-microfoons.nl biedt diverse betaalmogelijkheden aan waaronder:

  • iDeal
  • PayPal
  • VISA, Mastercard en American Express
  • Vooraf betalen via overboeking
Kan ik veilig betalen bij JTS-microfoons.nl?2018-10-16T19:10:10+00:00

Ja, je kunt veilig bestellen en betalen bij JTS-microfoons.nl. Wij maken namelijk gebruik van een SSL-certificaat wat ervoor zorgt dat je persoonlijke gegevens of creditcard gegevens versleuteld verstuurd worden.